# Pealkiri # Mis on antonüümid - ma selgitan lihtsas keeles ja tuua näiteid Antonüümide tüüpide / pealkirja #
Mis on antonüümid - annan lihtsa määratluse ja toovad näiteid, et teil oleks lihtne joonistada
Sõnad vastupidise tähendusega: hea - vihane.
1 589.
Autor: Aleksei Morozov
Kuupäev: 05.
12.
2020
Antonüümid on vastupidise tähendusega sõnad: lahke - kurja, kuumutatud - cool, nutma - naerma. Antonüüme uuritakse sõnavaras. Vastupidised leksikaalsed üksused, milles väärtus vastupidi, on sarnased, nimetatakse sünonüümideks.
Antonüümide tüübid
Struktuuri järgi: Single ja Middlewall. Üksikute näidete näited: riietatud (beebi) - istuge, etikett - tassi. Need hõlmavad ka antonüüme negatiivse osakese mitte - ilus - kole.
Mountains kõige rohkem: kõrge - madal, ilus - vastik.
Semantika abil, st tähenduse järgi:
Kvalitatiivne (mis tähistavad "sisuliselt" midagi): kerge - pimedus, võidu on lüüasaamine, arukas - loll.
Ruumiline: lähedal - kaugel.
Kvantitatiivne: palju - vähe, kallis - odav.
Ajutine: varajane - hilja, hommikul - õhtu.
Kontekstuaalne. See on siis, kui väärtused on konteksti vastu (mõnede lugu, lugusid, uudsed) ja väljaspool Antonimia konteksti ei pruugi olla. Antonimia tekib tingitud asjaolust, et need sõnad vanasõnu on kujundatud: tihane on midagi väikest ja kraana on suur.
Teine näide: "See mees on kas kala ega liha.
Antonym-fraasis. Kui üks sõna võib olla fraasoloogi vastu: töö - "loll loll". Või kui kaks fraasiooloogi on vastu: "esitama" (Close) - "Jalga koogid" (FAR).
Miks vajavad antonüüme
Antonüüme kasutatakse sageli kunstilistes töödes. Nad aitavad autorid edastada oma idee lugejale. Meenuta lugu A. P. Chekhov "rasva ja õhuke" - kõik on ehitatud antiteessile (opositsioon), mida antonüümid rõhutavad.
Sõnad vastupidise tähendusega Me kasutame sageli küsimustes, kui me tahame inimest paremini teada: "Kas sa oled valged või punased?".
Antonüümid aitavad meil selgelt määrata oma positsiooni: "Ma pidin valima. Ole ori või olla vaba. Ja ma valisin vabaduse. "
Umbes "Iceberg" Alla Pugacheva
Ma ei mäleta laul Alla Pugacheva liinidest, kus tahked antonüümid:
Kes sa oled - leina või rõõmu? Seejärel külmutage, siis sa kasvad üles.
Kes sa oled südamlik päike või surnud valge lumi?
Ma üritan teid mõista, kes sa tegelikult oled
Kes sa tegelikult oled, jäämägi või isik?(2 hinnangut, keskmiselt 5 5-st)
Hindama artiklit.
Iganädalane postitamine
Hangi kõige huvitavamad artiklid posti teel ja tellida meie sotsiaalseid võrgustikke.
Tellima
- Nail and thread paintings ehk string art tehnika string art kogu oma hiilguses koos mallide, skeemid
- Rahvatraditsioonid rituaalsed riitused rahvusköök etnilise kujunemise ajalugu
- Kuidas uimastisõltlased välja näevad välised märgid uimastisõltlase käitumise kõne tõelised fotod
- Pardakaart, kuidas saada pardakaarti, kas peate printima lennufirma elektroonilise versiooni?
- Kanada roosid 20 sorti koos fotode ja kirjeldustega aednikele info
- Isa kiri oma pojale suunavate ja uhkete sõnadega
- Kahvatu kärbseseen 77 fotot, mis aitavad teil ära tunda väga ohtlikku seent
thoughts on “Selgitan lihtsas keeles, mis on antonüümid, ja toon näiteid antonüümide liikide kohta.”